ღToGeTHeR♥ღ♥

ღToGeTHeR♥ღ♥

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 734
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 749
بازدید ماه : 1961
بازدید کل : 94736
تعداد مطالب : 379
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1




آمار سایت

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

Check PageRank

آگهی بهترین وبلاگ


هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نشده است/دایی: می خواهیم جام را با پیروزی بالای سر ببریم

هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نشده است/دایی: می خواهیم جام را با پیروزی بالای سر ببریم

سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ ۲۳:۲۲:۲۵ 
 
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم جام قهرمانی را با پیروزی بالای سر ببریم و می رویم که در انزلی کار را با برد تمام کنیم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست تیم ملوان در دیدار رفت فینال جام حذفی باشگاه های کشور که با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس پایان یافت، گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم و ملوان بهتر از ما کار کرد اما در ادامه بازی، به خودمان آمدیم و نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود. ما در این نیمه، بازی متفاوتی را ارائه کرده و موقعیت های بسیاری را نیز از دست دادیم.

وی تصریح کرد:  هدف ما این بود، دو باختی را که در این فصل در لیگ برتر مقابل ملوان داشتیم را جبران کنیم. یکی از این دو باخت، امروز جبران شد و در انزلی نیز انتقام دومین شکست مان را می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد داوری در این بازی گفت: داور بازی، 3 پنالتی را برای ما نگرفت. نیمه اول پنالتی روی محمد نوری و دو پنالتی نیز روی هادی نوروزی از چشم داور دور ماند و به جای اینکه پنالتی بگیرد، بازیکن ما را دو اخطاره کرد.

وی افزود: همانطور که در اهواز گفتم، داور یک پنالتی را به سود فولاد نگرفت، اینجا هم می گویم 3 پنالتی برای ما گرفته نشد. من فکر می کنم این قضاوت تاثیرگذاری بود و قضاوت داور در نتیجه بازی موثر بود. به نظرم تیم داوری به ملوان لطف زیادی داشت.

خبرنگاری درباره اعتراض هواداران ملوان نسبت به داور بازی و ادعای آنها برای قضاوت به سود پرسپولیس، سوال کرد، که دایی در پاسخ گفت: اینها بهانه ای بیش نیست. بازیکن آنها موقعیت تک به تک را خطا کرد و آن وقت انتظار دارند داور کارت قرمز ندهد.

دایی در ادامه گفت: به نظرم داور به ملوان خیلی لطف کرد و کارشناسان می توانند در این باره و در مورد پنالتی هایی که برای پرسپولیس گرفته نشد، اظهار نظر کنند. فکر می کنم اعتراض هواداران ملوان به خاطر تعصب آنهاست وگرنه قضاوت بازی به سود آنها و به ضرر پرسپولیس بود.

خبرنگاری با اشاره به سابقه حضور مازیار زارع در تیم ملوان پرسید؛ آیا بهتر نبود به جای مازیار زارع بازیکن دیگری پنالتی را برای پرسپولیس می زد، که دایی در پاسخ گفت: این صحبت ها کهنه شده است، ما امروز داریم در فوتبال حرفه ای بازی می کنیم. هدر رفتن پنالتی یک اتفاق بود و باید بگویم فدای سر مازیار.

دایی افزود: مازیار در نیمه دوم با جان و دل برای ما کار کرد و ما با تلاش بازیکنانمان توانستیم بازی یک بر صفر باخته را چهار بر دو ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی تیمش و اینکه آیا از عملکرد آنها رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: از کار دفاعی تیمم ناراضی بودم. خوردن دو گل در جام حذفی خوب نیست، اما در مجموع از بازیکنانم و بازی خوبشان در نیمه دوم رضایت دارم و فکر می کنم استحقاق این برد را با تفاضل گل بیشتری داشتیم.

خبرنگار دیگری پرسید؛ فکر نمی کنید اگر تیم ملوان 10 نفره نمی شد، بازی برای پرسپولیس گره می خورد؟ سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: به هر حال کارت قرمز هم جزیی از بازی است. برای ما بهتر بود موقعیت تک به تک حمید علی عسگری ادامه پیدا می کرد و توسط مدافع حریف متوقف نمی شد، آن وقت، موقعیت تک به تک ما گل می شد و این گل باعث افزایش روحیه تیم ما و تضعیف روحیه حریف می گشت. با این وجود با خطای بازیکن ملوان این موقعیت را از دست دادیم و بازیکن آنها نیز اخراج شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا تیمش را قهرمان جام حذفی می داند، گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده است و من دوست دارم جام را با پیروزی بگیرم و روز جمعه با یک برد شیرین قهرمان شویم.

وی افزود: من کارم را انجام می دهم و دوست دارم به لحاظ فنی و علمی خودم را بالا بکشم چرا که فکر می کنم در ابتدای راه مربیگری هستم و باید چیزهای زیادی را بیاموزم.

دایی در پایان با تشکر از حمایت هواداران پرسپولیس تاکید کرد: هواداران ما نشان دادند که اگر به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند، ما می توانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. انشاء ا... روز جمعه بتوانیم از حضور هوادارانمان در انزلی هم بهره مند شویم.



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت15:40---14 مهر 1390
به وبلاگ استقلال وپيروزي بيا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سایا تاريخ: سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نشده است/دایی: می خواهیم جام را با پیروزی بالای سر ببریم, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد اینجا هرمطلبی که دلتون بخواد پیدا میکنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to saya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com